My heart My life

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Linda - 20 oktober 2011 06:58

Idag är fjärde dagen med inskolning & det känns riktigt bra. Isak verkar trivas & visst han är en del med mig men leker faktiskt också. 

 Idag vaknade jag i alla fall i tiden så det slipper bli stress. Igår vaknade vi inte förrän halv åtta & det blev lite stressigt. Kanske inte så konstigt för natten före var ingen höjdare. Då började han vid halv ett & det enda som funkade var att vi låg på soffan. Flera gånger somnade han där och jag bar in honom i sin säng & så fortsatte det ett antal gånger.. Halv fem var det tyst och jag kunde somna. Försökte ta in honom i vårt sovrum men där ville han inte lägga sig till ro.. På gott & ont. Men men dagen gick bra ändå.

 Och han stortrivs ute verkar det som. Har inte tagit ut honom för att leka på det viset förrän vi gjorde det för första gången om tisdagen. Han gick till & med på sanden med lite för stora skor!!   Så allt fungerar & känns jättebra. Han fick äta där för första gången igår & det också gick jättebra. Just det blev jag inte alls förvånad över för har en matglad liten pojk   I morgon kanske jag ska lämna honom en liten stund ensam där. Det kan bli spännande för han är verkligen mammig..Men det är ju bara att prova. Så i dags läget känns allt bara bra. Och då menar jag allt    

 Och i morgon blir min man 40 år!!   Då ska jag ta med honom på födelsedagsmiddag på waterside. Mamma & pappa ska också med för att fira sin 30 åriga bröllopsdag som dom hade i början av månaden. 

 Och min snälla syster ska vara barnvakt. Nej nu får jag nog sluta. Han vaknar nog snart & då blir det fullt upp fram till vi ska iväg!  

 Ha en fin dag!   

Ovido - Quiz & Flashcards