My heart My life

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Linda - 24 oktober 2011 19:57

Åååå BARA 6 dagar kvar tills man börjar det "underbara" jobbet... Ååå vill verkligen inte & får ont i magen bara vid tanken.. Men men det är ju bara att ta sig i kragen & påbörja den "nya verkligheten".. Jippi... Usch.. Har i alla fall bestämt mig för att göra sådant jag inte kommer få tid eller ork till när jag börjar jobba. Och jag har börjat   först var vi förstås på dagis idag. Jag stannade bara en timme & sedan var det att åka hem. Kändes inte alls lika jobbigt idag som i fredags. Tack vare att dom ordinarie var där & inte den vikarien som var där i fredags. Berättade för vår kontaktperson hur jag hade upplevt det hela. 

 I alla fall när jag kom hem började jag storstäda i tvättrummet. Allt som inte blivit använt & som bara tog plats blev borta. Ett antal handukar,lakan osv. Blev imponerad av mig själv & hur mycket man får gjort när man inte har nån hemma & har energin till det. Blev klar & fick påbörjat förrådet uppe innan man skulle hämtra hem   Allt hade gått bra, varit lite ledsen när han var ute men det var mest för att det är tråkigt att sitta still för honom. Ätit bra idag igjen. Hihi fölrvånar mig fortfarande inte   Och i morgon ska han prova att sova där för första gången. Kan bli intressant. Tror inte det kommer bli så lätt. Men jag kan ju bli överraskad. Blev i alla fall klar uppe med när vi kom hem. Så nu står det ett stooort lass på altanen som ska till tippen. 

 I morgon är mitt mål antingen putsa fönster eller börja skura tak & lister. Lite tidig julstädning   får kolla vädret först innan jag bestämmer mig. Nej det var nog allt just nu. Ha en fin kväll!    

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards