My heart My life

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Linda - 27 oktober 2011 06:34

Fick reda på igår kväll att jag inte kommer hamna tillbaka på min plats.. Var som att få ett slag i magen.. Dom var tvungen att ha nån på heltid där.. Och jag ska ju "bara" jobba 70%.. Hur är det möjligt??? Att gång på gång bli "straffad" först för att man är gravid & nu för att man fått barn & inte ska jobba heltid.. Nu känner jag att dom lika gärna kan sätta mig där jag började från allra första början.. Mitt enda önskemål var att få vara i fred dem första veckan & det kommer inte hända nu.. Men vill dom inte ta vara på min effektivitet så får dom skylla sig själv. Tyckte det var kul att utmana mig själv, men det kommer inte hända nu. Ska bara göra det jag ska & inget mer.. Tänka sig att måndagen kommer & jag är hur ledsen som helst & då ska man stå & vara social & glad... Och försöka lyssna & kanske lära nått nytt.. Nej fy.. På sätt & vis är det rätt positivt ändå.. Sporrar mig enormt till vissa saker   och det är skitbra!! Så nu är jag mer än redo och fått ett jäkla anamma.. Nej dags att göra sig i ordning, först lämning på dagis & sedan en snabbsväng till Mysen med Mariann  

 Ha en bra dag!   

Ovido - Quiz & Flashcards