My heart My life

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Linda - 3 november 2013 10:13

Ja då var det en ny dag & söndag. Idag mår jag bättre. Vet inte riktigt vad som hände igår. Fick nån sorts smäll & det tar ju på att sitta ensam kväll efter kväll i snart 8 månader. Man tar sig ingenstans på kvällar just för att barnen är hemma & sover. Men som sagt mår jag alltså bättre idag. Och utöver det & vad jag bloggar om, fråga mig inte. Jag pratar själv om jag önskar. Därför jag bloggar. Och om jag vill prata om det så gör jag det. Och jag är otroligt glad för mina vänner   Och för alla goda ord jag får när man inte riktigt mår så bra. Men som sagt bättre idag.

 Idag regnar det.. Usch. Men vet ni vad? Om en månad kan man adventspynta!!! Jag älskar verkligen julen!! Och just där är jag som ett litet barn. Men saknar frosten nu & skulle önska den snart kunde komma så man får lite stämning. Och att man får en vit jul! Och i år ska jag för första gången någonsin ordna egen jul! Ååå vad jag längtar! 

 Nu får vi snart besök så får avsluta här. Ha en fin dag även med allt regn

Ovido - Quiz & Flashcards