My heart My life

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Linda - 17 november 2013 07:06

Jag är fruktansvärt trött & med två överpigga barn. Jodå en väldigt bra kombo det där    Hade väldigt svårt att somna igår kväll. Mitt huvud som ställer till det som vanligt. Man tänker så mycket. Borde inte tänka så mycket utan bara låta saker gå sin gång. Och har fått höra från flera håll att jag helt enkelt tänker för mycket. Men det är ju bara sånn jag är    Och vad jag tänker på får vara min ensak då jag inte kan skriva just det här. Får hellre lätta mitt huvud till en kompis. Skulle ibland verkligen önska att jag bara kunde låta allt vara & inte tänka. Låta saker flyta på helt enkelt. Jag försöker med det men inte alltid så lätt.. Och igår var det jättesvårt! Och somnade kanske inte förrän mellan tolv & ett & här var det morgon vid halv fem. Så ja jag är väldigt trött just nu. Och vet också att idag finns ingen möjlighet att få mig nån lur... Men har klarat sådana dagar förr så ska nog fixa detta idag också. Bara att hoppas att det inte blir för mycket bråk & tjafs med barnen. 

 I går var jag på shopping med Mariann. Blev en lyckad tur vill jag påstå. Fick allt jag skulle ha & lite till. Har fått det mesta till Isaks julkalender. Lite godis kvar & att packa in det förstås. Måste göra det snart då det känns som om tiden rinner iväg. Måste också packa in resten av julklappar också. Men fattar inte riktigt hur jag ska få till det då det som sagt knappt finns nån tid. Hade tänkt göra pepparkakor till vekan också men eftersom tapetseraren kommer så finns inte den möjligheten heller. Då är jag rädd vi bara är ivägen & det lär vi vara i alla fall. Vad står på schemat idag då? Jo jag måste rensa ur hallen. Var jag nu ska sätta alla grejer.... Ta ner tavlor & dylikt. Sedan om syrran kommer hem idag tänkte jag ta med henne så hon får följt med & få sig en födelsedagspresent. Enklast att göra det så. Hon fyller år idag & skrev på hennes facebook sida att hon självklart inte blev mer än 15 då jag inte blir mer än 25   Sen får man se vad som händer. Mamma fyller år på tisdag & då vet jag redan vad jag ska ge. Har bara inte fixat det än   Ååå tänk att få lägga sig ner & sova en liten stund.... men men blir nog en bra dag detta också    Även om man är lite trött. Ha nu en bra dag så hörs vi. Och ett 



      Stort Grattis till min syster på "15"-års dagen!!!!!   

Skapa flashcards