My heart My life

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Linda - 22 november 2013 10:45

ropa hej än tydligen... Har ju mått bra länge nu och så säger det åter pang för en.... När ska allt egentligen vara över? Vissa grejer får det bara att säga pang.. nåt litet som utlöser det & så är man åter nere igen... Krampen & klumpen i magen... Just nu försöker jag ta mig i genom timmarna tills barnen lämnar mig för denna helg    Försöker hålla mig vid god min & vara som vanligt framför dom... sen när dom åkt kan jag bryta ihop om jag känner för det... Denna dag ska jag ägna åt mig... Mitt huvud.. Hade egentligen planer på annat ikväll men som jag känner just nu vill jag bara vara ensam med mina tankar... Så funderar på att avboka alltihop... Och hoppas det finns förståelse för detta.... Ibland vill man bara vara helt ensam helt enkelt & just idag känner jag så.. Vet också att jag måste få ut det idag då man ska på julbord i morgon så är det bäst för min egen del att jag får ut allt idag så att man faktiskt kan njuta av morgondagen i stället... Och i morgon fyller jag visst år igen.. Tycker egentligen inte om att fylla år... Vad är det att fira egentligen? Man blir ett år äldre... Har nog inte tyckt om det sen jag blev18.. Och det är ju några år sen    Men har i alla fall inte haft "panik" för det sen barnen kom till världen.. Före dom var det inte alls kul... Då var det ångest typ en månad i förväg    Men så är det inte längre.. Men det är inte sak samma som att jag tycker om det nu.... Det gör jag ju inte... Det är så mycket i mitt huvud just nu.... Men får tänka sedan & låta bli att röra vid det nu...... Idag är ingen bra dag.... Och inte blir renoveringen klar idag heller   Men är ganska så lugnt då det bara är nedre hallen som det gäller. Och sen kommer köksluckorna tillbaka. Bara det nedre kvar sen. Så nästa vecka blir allt helt klart. Blir lite ovant då man liksom på nåt vis vant sig med in & ut springning. Men tror det ska bli skönt för Gizmo som varit väldigt nervig denna vecka.. Och inte så konstigt fastän man tycker han borde vant sig nu när det hållit på en vecka.. På kvällarna har jag varit tvungen att ta in honom på sovrummet då han skällt för minsta lilla ljud.. Och ljud finns det från alla håll & kanter... Nej lillen sover & ska passa på att njuta lite med den äldste innan dom åker. Få tankarna på annat håll... Vi hörs

Skapa flashcards