My heart My life

Alla inlägg den 23 november 2013

25

Av Linda - 23 november 2013 08:19

God morgon! Då var man 25 för fjärde gången då   Haha ja så är det förstår ni. Nu avnjuter jag den perfekta frukosten haha mina sedvanliga knäckebröd.    Från att ha varit en mindre bra dag igår blev det nog det perfekta avslutet. Vilka underbart goda vänner man har!    Vad skulle jag väl ha gjort utan dom? Hade inte varit här jag är idag hade det inte varit för toppen vänner som man har   Är så lyckligt lottad & jag är evigt tacksam för att dom finns i mitt liv! Som ni förstår hände det lite igår. Eftersom jag avbokat "daten" och mest kände för att vara ensam frågade min bästa vän om vi inte bara skulle åka ut & äta nåt. Var väldigt tveksam så sade nja och höll på. Men kom väl fram till att mat behövde jag ju ändå då det blev lite av den varan igår. Så fick städat klart när barnen åkte & hade väl nästan precis blivit klar när det ringer på dörren. Där var inte bara Mariann utan också min andra mycket goda vän Renathe. Fick höra att jag hade 45 min på mig & om jag inte kände för nåt mer avbokade dom & då blev det bara oss. Men då kändes det ändå rätt okej så tyckte väl att kör på. Visserligen åter igen inte mycket att fira. Så fick jättefina presenter. Tack underbara människor!!! Och pratade innan jag fixade mig lite & vi for. Och vi hamnade på sentret där också dom flesta i tjejgänget var. Åt mat, myste & pratade innan vi for hem till mig igen & då blev det "packefest". Då lyckades jag alltså smitta över denna lek till resten av tjejerna som aldrig varit med på det förut. Blev massa skratt & "bråk" & allmänt kul! Och som vanligt var jag värst haha   Som sagt blev det en väldigt lyckad trevlig kväll. Och idag mår jag toppen & inväntar en ny trevlig dag. Först åka iväg om en liten stund & pynta & duka lokalen. Hem fixa sig för att gå på förfest innan man då åker iväg på det årliga Julbordet till Foxen MC! Detta blir en väldigt bra dag känns det som! 

 Och ja just det. Min nerviga hund (som han varit denna vecka) har nu lärt sig en grej. Har ju varit tvungen att ta in honom på sovrummet några kvällar eftersom han skällt på minsta lilla ljud. När jag lade mig igår så hördes inte ett ljud. Men precis utanför kom ett litet boff. Ja gissa vem som ville in. Haha jodå han är nog inte så dum trots allt   Så han fick allt komma in & lade sig till rätta i sängen. Tack & lov att han inte fäller! Då hade det inte varit aktuellt. Nej nu ska jag fixa lite till innan jag blir hämtad. Ha en bra dag! Det ska jag ha   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards