My heart My life

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Linda - 13 oktober 2014 18:50

Hur är läget?? Själv är det faktiskt alldeles toppen. Haha konstigt eller hur? Tänka sig att allt varit lugnt bra länge även med allt som var förra veckan. Och det känns som om jag äntligen lärt mig att även om man får motgångar så tar jag inte alls åt mig på samma vis. Och känns så otroligt bra. Är lycklig med det jag har. Mina vänner, familj & mina alldeles underbara härliga ungar.   

 Och helgen blev riktigt bra & känner mig utvilad & redo för nya tag. Sovit hela nätter inte helt på egen hand men ändå   Och igår ända till halv åtta?? Haha inte alls likt mig. Och så blev jag klar med rumbytet & blev riktigt nöjd över resultatet

 



 

 Och idag var det första dagen som vi skulle iväg på dagis till 06.30 Och vet ni, jag är så otroligt överraskad över grabbarna. Hur smidigt allt gick. Jag gick upp fem, även Isak också eftersom han vaknade av min väckarklocka & absolut också ville upp. Så fick gjort mitt & honom klar & så väckte vi Noah. Och trodde att han skulle bli mest slitsamt med. Men hör & häpna. Även honom gick det smidigt med. Så kom på jobbet i tid & riktigt nöjd över hur det gick   Men det var bara första dagen så räknar med att nån dag lär det bli stress & inte gå lika smidigt haha Men det tar jag då. I eftermiddag har vi bara busat & haft kul med varandra. Och det är så underbart att höra & se dom    Och ännu mera uppskattar jag det efter händelsen som var. Och att jag nu känner ett inre lugn & försöker verkligen ta vara på varje minut nu för man vet aldrig när det tar slut. 

 Ååå vet ni vad? Jag har varit så himla sugen på våfflor en längre tid nu.. Hade jag haft ett våffeljärn hade jag nog slängt ihop några. Men det har jag inte & den investeringen får nog vänta för jag var tvungen att köpa nytt strykjärn om helgen. Ååå jösses vad jag älskar det!!! Riktigt kul att stryka nu & bara det får mig att längta ännu mera till jul haha jag är knäpp jag vet!! Men aldrig haft ett så bra strykjärn någonsin & köpte det t o m på rea. Kan det bli bättre?   

 Och så har vi fått nya grannar hit. Så otroligt ovant att det är ljud från andra. Annars har det varit väldigt tyst & nu är det plötsligt ljud. Ovant men ändå trevligt. Haha nu är det inte bara vi som lagar väsen haha 

 Nej det var allt för denna gång. Ha en fin höst kväll!! 

Ovido - Quiz & Flashcards