My heart My life

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Linda - 29 oktober 2014 18:57

Ja då är onsdagen även den snart över.. Inte varit någon jättebra dag. Starten var inte alls bra då jag helst ville stanna kvar i sängen & innan vi äntligen kom iväg på dagis undrade jag med mig själv varför jag brydde mig om att ändra tiden. Men det funkar även om det stundvis kan bli lite krångel & stress. Men men det är så det är just nu. Annars har dagen varit si så där. Lite krångel & inte haft en enda dag med verklig flyt. Och det blir det ju heller inte i morgon då det är städning på schemat en stund. 

 Och idag har jag stått upp lite för min mening. Och det känns otroligt bra. Att jag fick förklara hur jag såg vissa saker & att jag fick en liten förklaring varför. Kan eller vill inte skriva helt vad det gäller för egen del och andras. 

 Men så är det. Känns bra i vilket fall & fått en lite annan syn på saker. Annars är det bra här hemma. Funderar mycket på det här med Gizmo & ännu inte helt kommit fram till något helt hundra.. Men när man pratar med människor & får höra vad dom skulle gjort i min sits så förstår jag nog mer & mer hur jag nog måste göra.. Och dessutom måste det ske innom snart framtid.. Just för att katten inte ska bli helt för beroende av honom för då kan det bli tufft för henne.. Så har satt en tidsfrist & händer inget mer innom den perioden finns det bara en sak att göra... 

 Men just det ska jag inte tänka på mer just nu. Allt jag har i tankarna är fredagen    Längtar otroligt mycket. För en gångs skull har jag faktiskt ordnat barnvakt för att jag ska ut hihi och det händer typ aldrig eftersom jag anser att jag faktiskt kan gå ut när jag inte har dom. Men nu händer det något stort & jag vill otroligt mycket så därför har jag gjort som jag gjort. Det enda som skulle få mig att ändra på detta är om barnvakten blir sjuk eller någon av barnen. Då stannar jag hemma. Ska inte säga detta högt egentligen men jag blir sällan sjuk så (tvi tvi) skulle inte tro jag hamnar där nu heller. Haha tror jag har ett otroligt bra immunförsvar & så är jag duktig på att ta naturmedicin så fort jag märker av ex förkylning. För faktum är att jag kan inte bli liggande sjuk. Det funkar helt enkelt inte med två barn man ska ta hand om. Nej det ska som sagt bli otroligt kul att komma ut nu. Har inte helt bestämt mig om jag ska klä ut mig eller inte. Men oavsett är jag sugen på något nytt så funderar på att ta en tur på centret i morgon när barnen är hos sin far för att kika lite. Kanske det dyker upp något. Vi får se. En dag kvar nu så är det äntligen helg    

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards