My heart My life

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Linda - 22 oktober 2014 19:53

Ja så är det. Man har sina upp & ner stunder & det har nog varje människa egentligen.. Och just i denna stund är det lite ner. Inte något allvarligt men lite ledsen bara.. Varit en lång dag & är nog mycket därför.. Och händelser jag helst velat vara utan... Och fått mycket i huvudet igen.. funderingar på ditt & datt & inget jag kan skriva av mig heller... Och i slutändan tanken på hur dum man varit... Jag är & förbliver en filosof   Men inte så att jag är nere på det viset så det är det ingen fara med. Men som sagt... Jag förundras över mig själv åter igen på att man är så jäkla dum snäll.. Jag är & har varit.. och det kan just nu kosta mig mitt mål... Men men någon gång ska man väl lära & det är aldrig försent. Och vissa saker har jag ju redan lärt mig & om det är åt det positiva eller negativa hållet är nog diskuterbart.. Livet går vidare & detta kommer passera. En stunds tanke som strax är förbi. 

Ovido - Quiz & Flashcards