My heart My life

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Linda - 14 oktober 2014 19:13

Råkade få syn på ambulansen nyss.. hos en granne.. Och jag fick kalla kårar längs hela ryggraden & allt bara kom tillbaka med vad som hände med Noah. En kall hand som lade sig över hjärtat & klämde till.. Och kände jag fick ont i magen & svårt att andas med tårar på väg... Visst var det inget "farligt" med Noah men det har satt sina spår på gott & ont.. Man inser ju hur skört livet är & att man ska ta tillvara på så mycket man kan med tiden man har.. För man vet ju aldrig... 

 Annars fungerade den tidiga morgonen även idag. Visst inte lika smidigt som igår men ändå helt okej.   Och dagen har varit tja ingen kommentar egentligen.. Ska börja lära mig att bara blunda för vissa saker som dom flesta på jobbet verkar göra. Och vill inte gå mer in på det just här & just nu. Men så sett ingen jättebra dag men gjorde det jag skulle & mer därtill även med krångel & irritation   Och kommer aldrig nog helt förstå vissa grejer & i stället för att irritera mig ska jag stänga ögon & öron & göra det jag ska göra & that´s it. Ny dag i morgon & börjar känna mig totalt skrot över den timmen vi förlorar men positivt överraskad över hur bra det gått.

 Blir nog bra. Och snart är det december    Haha jag är inte klok men faktiskt en favorit månad. Allt myset & baket. Underbart!! 

 Tack & hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards