My heart My life

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Linda - 16 oktober 2014 19:25

Är otroligt trött & sliten.. Men skönt att det är helg & att vi slipper gå upp fem i morgon   Men det har funkat över all förväntan även om det fortfarande är protester vid påklädning    Men det kommer det nog alltid till att vara haha. Och annars.. nja haft lite funderingar idag.. Så fort min ljudbok blev slut på jobbet så kom tankarna igång... Inget negativt så.. absolut inte.. Klart man får lite ont i magen när man tänker tillbaka.. Men även det kommer väl nån gång att släppa... Finns fortfarande sådant jag har svårt för.. Men men jag mår ju bra utöver små dippar. Men dom är liksom inget utöver det "normala". Och stort steg.. Men ännu en gång har jag funderat över vad man egentligen stannar kvar här för.. Försökt väga upp fördelar & nackdelar med att ev fundera att ev flytta på oss.. Jag har egentligen inget som håller mig kvar om man ser det krasst sett.. Och närmar mig 30 & är det ändå inte dags att göra något med livet? Haha kanske har lite trettiårskris ändå hihi Nej men jag vill inte sitta där om 20 år & ångra att jag inget gjorde.. Och här är det så fruktansvärt svårt att komma in bland nya människor.. Och dom flesta här vet ju vem jag är & det är nog inget positivt.. Och därav känslan att det kanske ändå är dags för ny mark för både mig & barnen.. Samtidigt är man livrädd för det "nya".. Vi har barnomsorg jag är otroligt nöjd med, jag har fast trygg jobb.. Man har ju familjen här.. Men ja.. mycket i huvudet nu... Livets funderingar   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards