My heart My life

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Linda - 19 oktober 2014 18:53

Jag förstår inte.. den sista veckan har jag varit sinnesjukt trött.. dygnet runt känns det som.. Och tröttare än vanligt.. och den timmen jag har tidigare mån-torsdag borde ju ändå inte påverka så otroligt mycket.. Allt är ett ork & nån energi finns inte.. Även daglig huvudvärk.. Så i morgon får jag ta en tur på hälsokosten & se om det finns något bra tillskott man kan ta för att se om det hjälper. Behöver min energi & ork till mina mål som jag satt upp. Motiverad är jag men har jag ingen ork kommer det inte bli av.

 Men helgen har varit riktigt bra & till slut fick vi äntligen till kalaset för Isak haha tredje gången gillt. Något jättekalas blev det inte & inte alls som det var planerat till att börja med. Men kompisarna kom ihop & mammorna fick en chans att prata. Så trevligt för alla parter. 

 Och idag tog jag med mig barnen ut på långpromenad. Och otroligt men sant gick det faktiskt väldigt bra. Noah satt still i vagnen hela tiden & Isak sparkade på sin sparkcykel. Vi var ute en dryg timme. Riktigt skönt att få lite luft & varmt var det ju också. På eftermiddagen gick vi en sväng till min pappa & hängde där några timmar. Fick med mig några lyktor hem också ;-) Tack för det syrran!! Annars har det varit en relativt lugn helg dock med en del syskonbråk men men det får man räkna med & speciellt när man har två barn med starka viljor haha Så här har det med andra ord inte hänt så mycket. Nu ska jag förbereda inför morgondagen då klockan åter plingar 5 & dessutom har jag inte mycket mer att skriva om. Jo jag letar efter katt för tillfället så om någon har kattungar eller känner någon får ni gärna hojta. 

 Tack & hej!!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards