My heart My life

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Linda - 21 oktober 2014 19:52

Jag har en sådan härlig känsla i magen just nu. Känner mig riktigt lycklig   Haha och varför? Bara för att   Nej jag är riktigt tillfreds med livet just nu. Allt går som på räls & verkar gå min väg. Har även en hel del på gång framöver    Även det ska jag hålla alldeles för mig själv en stund till. Nej som sagt livet känns riktigt bra. Och att man ändå haft en bra nivå länge är även det en glädje. Barnen, vänner & familj. Ja allt känns bara bra. Och att man kommit till det stadiet att nu är det vi som gäller. Jag & barnen & allt vi har att vänta i framtiden. Hihi detta blir allt bra. 

 Annars är jag fortfarande trött men verkar något bättre. 

 Nej har egentligen inte mycket mera att skriva om just nu. Ville bara "hoppa" in & typ säga hej. Ny dag i morgon & snart är det helg & en helg som kommer bli kanon har jag känslan av. Hihi Trevlig kväll!!!

Ovido - Quiz & Flashcards