My heart My life

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Linda - 7 oktober 2013 10:50

Ja ny vecka då... har fått undan städningen nu. Fast inte alls kul då det knappt syns att man gjort nåt... Golvena här är så jäkla slitna så att man gjort en ansträngning syns inte    Men känns bra för egen del. Mår inte helt hundra idag känner jag.. Varit lite mycket denna helgen & har knappt andats emellanåt allt som blivit... och då en 12 timmars fest på det märker nog kroppen av en bra stund efteråt. Och eftersom jag inte riktigt kunnat slappna av efter det så hänger det nog kvar... Ett huvud som bankar & överlag inte i form.... Den minsta sover nu & den äldsta är på dagis. Och här sitter jag med alla möjliga känslor... Men men så är jag nu en gång. Tänker mycket & allt ska funderas på.. Ni får tro vad ni vill men jag är inte knäpp...   Och hade ni vetat allt jag vet hade ni nog inte sagt så mycket. Endast ett få tal männsikor som vet. Och det är dom jag helt till hundra litar på. Och kan också tro att många av er fått höra en del lögner... Men för min del har jag min stig helt ren. Är det nåt jag värdesätter mest så är det ärlighet. Och där kan jag med 100% garantier att just ärlig är vad jag varit. 

 Resten av denna dag finns inga stora planer. Inväntar en telefon att min bil är klar, hoppas verkligen den blir klar idag. Blir lite smått nervös att sitta utan bil ifall nåt skulle hända. Men då har jag alltid människor runt mig som ställer upp omgående    så ingen fara med det. I alla fall hoppas jag få hämta bilen. Sen ska jag nog bara umgås med mina söner    Och nåt mer än det finns inte på agendan idag. Och finns det nåt mysigare än att få gosa i sängen med barnen & höra dom somna    Känna hur behövd man är. Att se hur dom slappnar av. Att dom somnar i vetskapen att oavsett vad kommer jag alltid vara där för dom! För dom skulle jag ge upp själva livet. För dom är livet!


Nej nu ska jag ta lite kort på lägenheten & så ska jag försöka lägga in dom här ikväll. Så kan ni jämföra med mitt föregående boende haha


Ha en trevlig dag!! 

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards