My heart My life

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Linda - 24 oktober 2013 19:13

Sitter med mycket frustration i mig just nu... Frustrerad över ganska mycket egentligen... Över att det aldrig kan vara "städat" en hel dag.. ja jag vet jag har två barn.. men nu blir jag snart knäpp.. Gör inget annat än att städa var eviga dag & undrar varför jag egentligen ids? Frustrerad över lägenheten & hur det ser ut.. Att dom inte snart kan göra nåt här.... Golven behöver bytas, lister i trappan börjar lossna.. tapeter överlag ser för jävliga ut... Frustrerad att mina barn inte kan sova i sina egna sängar, jodå Noah gör ju det men kanske inte hela natten & han somnar ju inte där... Var nära på förut men självklart kommer Isak dundrade in & då var det försöket kört & Noah vaknade till    Och Isak vägrar sova i sin egen säng.... Frustrerad över att vara totalt ensam med allt det här. Och när jag läser min blogg bakåt i tiden blir jag på nytt frustrerad över vissa människor.. Ska inte, borde inte... Och just nu vill jag ha nån/nåt att låta all denna frustration komma ut.. Skrika skälla.... Ja ni vet... Allt samlas som en enda stor bomb.. Frustrerad över den jäkla förkylningen som är på gång & som jag verkligen inte har tid eller kan få just för att jag är ensam med två små barn.... Visserligen ska dom till sin far denna helgen men jag vill ju inte ligga sjuk för det    Gaah är bara så trött på allt just nu..... 

 Men nåt positivt är det ju idag. Haha inte bara gnäll. Idag regnade det inte!!!    Så idag blev det på med träningskläder, lämna äldstemann på dagis & sedan blev det en promenad i raskt tempo rundt Töcksfors. T o m Noah satt någolunda still & var lugn under tiden. Och Gizmo har inget annat val än att hänga på haha. För på morgon & fram tills eftermiddag känner jag inte av förkylningen. Det kommer på eftermiddagen & håller i sig över natten. Så nätterna är ingen höjdare. Och i natt var Noah orolig, Isak blev arg för att Noah låg där. Så sömn ja... Kan inte annat än säga att nu ska det allt bli skönt att få sova ut. Att få ha en "ren" lägenhet ett dygn i alla fall    Men kvällarna dessa helger är inte så trevliga.. Blir väldigt tomt & trist utan barnen. Även om man slipper allt stöket    Och när man inte har några direkta planer blir det lite värre också. Men men. Man kanske tar sig en tur ut ändå.. Får se... 


Fått ut lite i alla fall.. Nu ska jag ta det lugnt & fortsätta se på serien "Bron" som jag börjat se. Rekommenderas till alla som gillar deckare! 

 Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards