My heart My life

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Linda - 31 oktober 2013 17:50

Och jag öppnar inte dörren, haha. Dom ringde på förut, några barn. Öppnade inte. Orsak.. har inget godis   Så när dom gick släckte jag i hallen haha. Hoppas bara inte dom ringer på sen när barnen ska sova. Men förhoppningsvis så tänker föräldrarna lite om tid och så. Hoppas det i alla fall. Annars kan det bli en mindre rolig kväll. Brukar tåla dom flesta ljud när dom väl somnat men före blir ju problem. 

 Idag slog vi rekord. Haha 05.30 var det upp. Och denna gång var det inte Noah som tjatade utan det var Isak. Och Noah sov i sin säng till typ 4, då var jag tvungen att ta upp honom till mig. Men det är helt okej. Man vet aldrig hur länge man har dom så jag njuter av allt så länge det varar.    Och ni ska se hur mina söner håller på ibland. Nästan så man ska filma dom ögonblicken. Noah har ju lärt sig att ge pussar (och är duktig att utnyttja sina resurser, förklaring kommer). Så ibland sitter dom och ger varandra pussar & kramar.    Är så underbart att se. Nåt annat än bråken som blir ibland. Haha jo förklaringen, kan inte annat än skratta åt Noah (väldigt smart grabb för att vara 10 månader) om man säger nej till honom, tittar han på en & så ler han & böjer huvudet för att man ska få en puss. Och tyvärr har han lärt sig det här med att slå, av sin bror. Och när han gör det & man säger till honom så är det samma visa där. Fyrar av sitt största leende & vill ge en puss. Min lilla buse. 

 Och annars, jodå. Det går bra. Förkylningen är på väg bort så nu är det snart på full g med träning & löpandet. Och resten, tja dags att börja tänka om lite. Leva lite för dagen. Njuta med barnen & låta resten bero. Har mycket i huvudet men inget som kan skrivas här.. 

 I morgon är en ny dag, en ny månad t o m. Livet går vidare. Ta hand om era nära & kära. Man vet aldrig vad som händer. 

Trevlig Halloween på er

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards