My heart My life

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Linda - 13 oktober 2013 19:27

Och barnen är hemma & sover. Haha i min säng, var annars?    Spelar ingen roll. Är ju ändå ensam så. Men ska börja jobba lite på det så att dom somnar i sina egna sängar. För man vet ju aldrig om man möter nån. Och dom ska inte dela säng med någon annan än sina föräldrar. Så är det bara. Annars har jag fått gjort en hel del denna helgen. Promenerat med Gizmo. Riktigt skönt att komma igång med det igen! Fast inte så lätt med det till veckan då Isak är ledig från dagis. Men ska nog ändå göra ett försök. Och så har jag fått tvättat bilen både invändigt & utvändigt. Var behövligt. Sedan har jag framkallat lite kort så nu ligger jag helt med på det. Om det går för länge innan man framkallar blir det ett antal om man säger det så. Sist gång blev det dryga 500 (som fortfarande inte kommit in i album) och denna gång dryga 700!!??! Haha jag tycker inte jag tar kort så ofta men blir ändå en del. Och när vi ändå är inne på just kort. Fick se bilder på mig från maj. Och oj vilken skillnad på då & nu. Då syns det för min del också hur mycket jag egentligen gått ner. Och hur underbart är det inte att kunna gå på vilken som helst affär & komma ut med en medium!!! Härligt! Och när vi ändå är inne på kort. Nu kommer bilderna på mitt hem. Lägger också ut länken till blogginlägget där jag lade ut kort på mitt gamla boende så kan ni jämföra. Haha stor skillnad men trivs ändå mycket bättre här! 


                             


Skriver inte vad varje bild föreställer utan antar att ni ser det ända    och detta är kort före gardinbytet. Har inte brytt mig om att ta nya.  Så har väl fått det rätt så bra. Och egentligen tur att allt inte syns på korten. Hur slitet det egentligen är. Men sådant går att fixa & mycket kan man fixa själv med lite hjälp. Så det löser sig. 

 Denna vecka som kommer blir nog rätt så lugn. Ska till läkaren med Noah på extrakoll    Hans huvud växer inte som det ska.. Men han gör allt han ska göra & lite till. Mycket i det "lilla" huvudet    Så jag är inte ett dugg orolig över detta. BVC ville bara ha doktorns åsikt & koll för att ha sitt på det torra. Så vi får se vad som händer där men har en känlsa av att det nog blir röntgen också. Men vi får se. Och vet ni vad? Idag sov jag faktiskt länge!! I normala fall hade jag varit uppe typ 6-7 men idag tvingade jag mig själv att bara ligga fastän jag vaknade där vid 6. Och då sov jag till 8!?!! Händer inte så ofta. Men det var skönt & idag har jag bara ja njutit lite då jag vet att jag har fullt upp med två hemma denna vecka som kommer. Funderar faktiskt också på att ta med dom till badhuset nån dag. Åker inte ensam med två, antingen fixar jag barnvakt åt Noah eller får med mig nån. Dom älskar ju bada båda två. Så vi får se. Annars har jag inga planer. Bara njuta & umgås med mina älskade barn    Nej nu orkar jag inte skriva mera. Länken till bilderna på förra boendet kommer längst ner. Ha en fortsatt trevlig söndags kväll! 


http://heartoflindaj.bloggplatsen.se/2013/05/01/9790915-efter-bilder/

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards