My heart My life

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Linda - 30 oktober 2013 18:42

Ibland kan jag slås av en känsla... man blir alldeles kall inombords.. Tankar & funderingar som kommer.. Vad om? Tänk om? Vad då? Varför? Verkar aldrig kunna slippa alla tankar....Men det är ju också mig som person.. Tänker mycket.. Och mycket på framtiden.. vad som väntar längre fram... Men även med alla tankar & frågor som aldrig kommer bli besvarade mår jag faktiskt riktigt bra. Som person har jag ändrats mycket. Och det har jag nämnt tidigare, och bara ändrats åt det positiva hållet vill jag nog påstå. Men man har ju sina stunder med nedgångar. Men så är det & så har dom flesta det nog skulle jag vilja påstå. 

 Denna veckan skulle jag liksom ha min "nystart". Jo tack det gick ju bra med den förbannade förkylningen    Igår orkade jag absolut inget i stort sett. Tog ju självklart hand om barnen, men utöver detta ingenting annat. Men idag mår jag bättre & känns som om det äntligen snart är över. Sliter lite med hosta & detsamma med Noah. Vilket gör att nätterna är hopplösa då jag & Noah vaknar om vartannat. Isak sover i stort sett lugnt hela nätterna.. Men däremot ska det ju prompt upp vid fem    Inte riktigt blivit vana den där timmen än... Vad nu än poänget med det är... Fattar inte det där... Men jag är trött på att Noah vaknar till för att Isak sparkar på honom, ja den där visan. Och pga förkylningen verkar inte det inte som om Noah kan sova i sin egen säng. Kan bero på värmen på barnens rum.. Att han blir mera tätt av det. Så nu har jag flyttat in Noahs säng på mitt rum & hoppas verkligen han sover hela natten. Är trött på att inte kunna ligga normalt i min egen säng utan tvärs över & där det finns plats. Så hoppas detta funkar. Återstår att se. Nej nu tror jag att jag ska försöka göra lite nytta. Har planerat städning i morgon, och då måste jag dammtorka idag för att få tider & allt det där att stämma i morgon. Dvs att jag får dammsugit & skurat när Noah sover. På fredag ska vi egentligen till tandläkaren, men funderar på att avboka i och med att Noah fortfarande hostar & snorar. Vi får se..

 Tänk er i att snart är det redan November!!?? Det har gått fort. Och nu längtar jag till julen! Ska nog snart på börja lite små förberedelser. Typ köttbullar & sådana saker. Men det får bli när jag är barnledig nästa gång. Är helt hopplöst att göra sådant med barnen i närheten då dom gärna vill ha uppmärksamhet så fort jag ska göra nåt    Nej nu får jag sätta igång. Ha en fin kväll!

Skapa flashcards