My heart My life

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Linda - 12 oktober 2013 13:58

En helg utan barnen är som en helg där en stor del av mig fattas.... Dagar med tystnad & tomhet... Och har jag inte nåt i händerna så blir jag bara sittande och tänka. Usch å fy    Men fördelen är att jag får gjort sådant jag inte har möjlighet till annars. Och sova ut. Inte för att jag sover så länge ändå. Men man tänker ju också, hur mår dom? Vad gör dom? och så vidare. Och så får man höra, passa på att njut osv. Vadå njuta? Jag njuter inte att vara utan mina barn. Men men. 


Gårdagen var en bra kväll. Jag & Mariann har pysslat & planerat en stund för gårdagen. Mariann gjorde allt jobbet. Vi åkte hem till Renathe & kidnappade henne då hon fyllt 35. Och det tyckte vi skulle firas. Hon blev rätt så överraskad kan man säga. Det blev en hel kväll på Waterside med ett riktigt härligt gäng tjejer. Och Renathe verkade ha en riktigt bra kväll & det var det som var meningen. Tror nog alla tyckte det var en bra kväll. Och det var det! Tack än en gång tjejer!


Och idag har jag bytt gardiner och städat. Bonade golven ännu en gång innan jag & Gizmo gick långpromenad. Riktigt härligt! Och när jag kom tillbaka hade jag förhoppningar på att denna gång skulle boningen gjort sitt. Men åter blev jag besviken. Syns knappt att det blivit gjort.    Ska göra ett sista försök nästa gång jag är ensam & se om det blir tredje gången gilt. Men nu tycker jag faktiskt det blivit riktigt mysigt här. Hjälpte väldigt med ett gardin byte.    Och annars idag händer inte mycket mera. Ska förbereda lite mat, kul att äta ensam....nope.. men känner mig inte direkt social heller just nu.... Och sedan funderar jag på om jag åter ska plocka fram broderiet & sy lite. Får se vad som händer. Hade hoppats på nåt helt annat denna lördag men men fel tidpunkt & allt det där    Men har ändå en känsla av att jag satt lite spår. Kryptiskt men en mening med det    Och sen ska jag lägga ut kort på vårat nya hem    Ska bara ta nya eftersom det blev bättre nu med nya gardiner. Hehe. 


Nej det var nog allt just nu..  Ha en trevlig dag!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards