My heart My life

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Linda - 1 oktober 2013 19:38

Ibland drabbas jag av nåt man kan kalla ja typ ångest attack... Tack & lov kommer dom väldigt sällan. Men som sagt ibland händer det & vad som helst typ kan kalla fram nåt sådant & då är det ju självklart att med det så kommer en hel del tankar. Känslan av att hjärtat knyter ihop sig. Luften stryps & man vill bara brista ut i gråt eller liknande... Klumpen i hals & mage som växer & blir enorm... För er som inte vet hur den känslan är kan bara knipa käft. Det är inte nån lätt känsla.. Men tack & lov varar den inte så länge... Då får jag också god lust att ja skrika, skälla osv... Men jag biter ihop & sväljer den känslan.. Jag har mina två barn jag älskar & värdesätter över allt annat    Och det är också det som får den attacken att gå över ganska så fort... Men jobbigt när det händer. 


Annars då? Jo idag är det 1 oktober!? Konstigt att tänka på! Idag gick vi upp till 18 grader inne!! Uuuh så jag tog med barnen & åkte till mamma & pappa. Och där var det varmt & skönt! Och dom har små lego där som Isak tycker om att leka med. Och för första gången så lekte han helt för sig själv lääänge! Jag tittade & lyssnade på honom. Och vilken fantasi den grabben egentligen har. Fick många skratt. Men var härligt att se honom. Mamma pratade på att hon skulle åka & handla. Och som vanligt frågade han om han fick följa med. Hon åkte inte med en gång & då fortsatte han sitt lekande. I alla fall gick det en stund & så skulle hon åka & frågade honom om han skulle med. Svaret hon fick: Nej mormor du kan åka själv & handla. Haha jag skrattade. Min underbara fis   

 Så som ni nog förstått blev det inga tavlor upp idag. Får försöka med det i morgon    Men investerade mig i ett extra element så nu är det helt okej temperatur här. 


 Nej nu har jag inget mera på hjärtat. Barnen sover & jag ska bara njuta en stund. Ha en fin oktoberkväll!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards