My heart My life

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Linda - 18 oktober 2013 08:51

Ja då var det fredag då & denna helg med barn   Så vad har hänt dom senaste dagarna? I onsdags tog jag med Isak på badhuset i Årjäng. Han stortrivdes. Men, ja ett stort men, ska man verkligen frysa i bassängen? För det gjorde jag! Och Isak också. Så vi stannade drygt en timme bara. Kommer inte åka dit med det första. Då åker jag hellre till Norge. Sedan åt vi ute & hadeen mysdag ihop innan vi hämtade hem Noah. Och igår vaknade barnen gruvligt tidigt & kände mig helt slut, utpumpad på energi. Så min syster sade hon kunde ta barnen några timmar (blev nog mest mamma som tog dom tänker jag) Isak var helt hysterisk när jag åkte. Kom hem i alla fall & fick sovit en dryg halvtimma. Och när jag vaknade mådde jag ännu sämre. Ont i hela kroppen & mådde skit. När jag hämtade barnen efter några timmar fick jag höra att jag inte såg så pigg ut. Och kände mig som om nån kört över mig med en ångvält. Kom hem med barnen fick stoppat i mig ett par ipren. Som tack & lov gjorde susen under kvällen. Medans barnen åkte till sin far bäddade jag ner mig i soffan & kollade på nån deckarserie. Var härligt att bara ha den stunden för sig själv! Nätterna & morgnarna har inte varit nån höjdare här. Men inatt var den helt underbar!!! Så känner mig hur pigg som helst. Lade Noah i sin egen säng efter barnen hade somnat. Han vaknade en gång vid 24 och sedan sov han till 6!! I sin egen säng   Så är skitnöjd att i alla fall en av dom sover i sin egen säng! Isak började tjata att han ville upp när klockan var 04.30, somnade om, tjatade vid 5. Och sen var det tyst tills Noah vaknade vid 6. 

 Och annars idag har det inte hänt mycket. Har funderat lite, som vanligt   Har kommit fram till vissa saker & känner nog att det bara är en sånn ny period. Mer än det skriver jag inte om det. Men nu ska jag endast tänka på mig själv & mina barn. Dags att ta tag i vissa bitar i mitt liv. Och är motiverad för detta nu. Och so what om jag sitter här själv kväll efter kväll? Åtminstone har jag barnen & dom lämnar mig aldrig!!!! Men nu har jag planer för den egentid jag har. Men det berättar jag om en annan gång. Kan säga så mycket som att vissa ändringar är på g. Och sedan kommer jag dra mig undan en stund. Vilket jag i och för sig redan gjort. Men nu ska jag bygga mig en ny mur & stanna där en stund. Inte låta nåt påverka mig. Jag är starkare än jag någonsin varit & har tagit mig i genom rätt mycket. Ska nog klara detta med! 

 Ha en fin dag!!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards